3/05/2015

.tara.

14th of February-2
14th of February-3
14th of February-4
14th of February-5
14th of February
14th of February-6
14th of February-814th of February-7
Rakentelin tässä yks päivä mun ja Rickien makuuhuoneeseen ministudion harjotusmielessä, kun noita lapsikuvauksia saattaa olla tiedossa. Pomo oli ehdottanu käyttään vaikka hillopurkkia harjotukseen, mutta mä oon kyllä saanu purkkien kuvailusta ihan tarpeekseni koulussa ja kaipasin jotain vähä elävämpää mallia. Houkuttelin Taran siihe kankaalle pötkötteleen herkkupalojen avulla ja vaikka se on aina ennen ollu vähä ujo kameran edessä niin nyt poseeraus suju ku vanhalta tekijältä! Koulutus on siis selkeesti onnistunu, ku oon antanu sille pienen palkinnon tän 7 viikon aikana joka kerta jos oon ottanu siitä kuvia :-D Onneks toi koiruli on nii perso kaikille herkuille et tällänen koiran kanssa ekaa kerta tekemisissä oleva tumpelokin onnistuu vähä ohjaileen sitä haha!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!