3/16/2015

.yakuta & aaftab III.



blog
blog-2
blog-3
blog-4
blog-7
blog-8
blog-9
blog-5blog-12
blog-11
blog-13
blog-14
blog-10
blog-44
blog-34
blog-36
blog-37
blog-39
blog-40
blog-42
blog-43
blog-45blog-33


































Okei tien, että kuvat on vähä missä sattuu, mut koodit juoksee vaan edes takas näytöllä ja ei oo mitää mahollisuuksia et saan ne korjattua jotenkin järkevästi tähän joten olkoot! Nää kuvat on siis nyt Yakutan ja Aaftabin siviiliseremoniasta ja oon koittanu jakaa näitä kuvia jotenkin järkevästi, mutta se oli kyllä vähän vaikeeta :-D Tässä postauksessa näkyy tilannekuvat aamusta seremonian loppuun asti, seuraavaks ois luvassa sit potretit ja sen jälkeen jatkot!

Oli kivaa vaihtelua kuvata jossain muualla kuin siellä moskeijassa, varsinkin kun pääsi käyttää luonnonvalookin hyödyks eikä pitäny pelata salaman kanssa ihan koko päivää, kun on toi luonnonvalo mulle kuitenkin paljon tutumpi tehokeino. Pikkusen olin kyllä silmät ristissä tollon, ku olin edeltävänä päivänä päässy puolkolme nukkuun sen edellisen seremonian jäljiltä ja herätys oli kuitenkin jo kuudelta aamulla, mutta tollasessa hulppeessa paikassa oli kyllä kiva kuvata väsymyksestä huolimatta!
Oon tässä miettiny, että sit joskus tulevaisuudessa tulee kyllä vähän hääkateus, ku pääsen näkee kaikkia uskomattomia häitä ja tien, että mulla ei tuu ikinä olee varaa mihinkää prinsessa juhliin :-D
Oon tainnu vetää kahvin yliannostuksen taas, koska ajatus takkuaa kyllä sen verran, että taidan koittaa kirjotella vähä enemmän joskus toiste!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment!