3/25/2015

.yakuta & aaftab IV.

blog-46
blog-48
blog-17
blog-21blog-18
blog-19
blog-20
blog-23
blog-22
blog-26
blog-27
blog-49
blog-28
blog-29
blog-32
blog-30blog-31
blog-24
Ja kuten lupailin nyt ois luvassa potretit! Suurin osa kuvattiin vähä ennne kaheksaa aamulla ja aamu sattu vielä oleen pilvinen kuten täällä usein on, joten valo oli vähän heikko ja tylsä, mutta mun mielestä onnistuin silti saamaan ihan kivoja kuvia! Kuten yleensäkin häissä, valokuvauskelle ei oltu laskettu ihan hirveesti aikaa ja potretteihin käytettiinkin sitten ehkä reilu puolituntia. Onneks oltiin mietitty poseerauksia etukäteen ja toinen valokuvaaja oli päättäny suurimman osan kuvauspaikoista samalla, kun olin ite kuvaamassa morsiamen laittautumista.
Joistain kuvista näkee ärsyttävästi, että mä oon ollu se "kakkoskuvaaja" koska en oo päässy ite parhaille kuvauspaikoille ja ryhmäkuvissa suurinosa kattoo mun kannalta "väärään" kameraan. Parillehan tää on vaan plussaa varsinkin heidän kahden kuvissa, koska ne saa pienessä ajassa paljon kuvia, jotka on keskenään vaihtelevia ja useammista kuvakulmista otettuja :-) Pääasiassa oon ihan tyytyväinen mun ensimmäisiin hääpotretteihin, mutta ens kerralla menee varmasti vielä paremmin!

4 comments:

  1. Ihana toi eka kuva ja toi käsisydänkuva! :-) tosi kivoi kyl kaikki eikä mun mielest huomaa ku tost yhest et kaikki kattoo väärään suuntaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! Ne on munkin lemppareita! :-)

      Delete
  2. Wau tosi upeita kaikki!! Vähänkö haluisin tuollasia hääkuvia itellenikin :---D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Ja ei muuta ku meiliä tännepäin sit ku hääpäivä koittaa ;-) xx

      Delete

Leave a comment!